Languages

Arkiliikunnan SM-kisat

Arkiliikunnan SM-kisat, lajina ostoskassipujottelu, on leikkimielinen tapahtuma, joka kannustaa ihmisiä liikkumaan arjessa.

Hengitysliitto haluaa muistuttaa kaikkia arki- ja hyötyliikunnan tärkeydestä Arkiliikunnan SM-kisat teeman merkeissä. Arkiliikuntaa on helppo toteuttaa milloin ja missä vain, esimerkiksi valitsemalla portaat hissin sijaan tai tauottamalla istumista nousemalla välillä seisomaan. Arkiliikuntaan voi kannustaa myös muita järjestämällä hauskan ostoskassipujottelun. Ohjeet ostoskassipujottelun järjestämiseen löydät Hengitysliiton Yhdistysnetistä.

Katso alla olevat ohjeet ostoskassipujottelun järjestämiseksi.

Klikkaa kuvaa ja tulosta A4-kokoinen juliste

Arkiliikuntajuliste

Klikkaa kuvaa ja tulosta arkiliikuntakortti

Arkiliikuntakortti

Organisation for Respiratory Health in social media

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC