Languages

Pölynimurit

Pölynimureita mainostetaan joskus myös ilmaa puhdistavina laitteina, mutta tämä on varsin rohkea väite.

Pölynimurin tarkoituksena on imeä pölyä ja pieniä roskia pinnoilta. Roskat kerätään pölypussiin tai pölysäiliöön. Vaihtoehtoina ovat perinteinen perässä vedettävä malli tai kiinteästi asennettava keskuspölynimuri.

Pölynimurin hankinnassa kannattaa kiinnittää huomio sekä imurin imukykyyn, että suodattimien suodatuskykyyn. Hyvä imuri poistaa pölyt ja roskat, huono imuri lähinnä siirtää hienojakoisemman pölyn pinnoilta sisäilmaan.

Kuluttaja.fi -verkkosivusto tekee vertailuja ja julkaisee pölynimurin ostajan opasta.

Organisation for Respiratory Health in social media

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC