Languages

Elisa ja Helena virittävät keskustelua perheestä

Vaikeaa hengityssairautta sairastavien lasten vanhempien keskusteluillat jatkuvat! Kokemustoimijat Elisa Tomperi ja Helena Kummala alustavat ja kuljettavat vertaiskeskusteluja vielä tiistaina 19.9. ja keskiviikkona 11.10. kello 18 alkaen. Keskusteluillat on tarkoitettu peruskouluikäisten ja sitä nuorempien lasten vanhemmille. Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu osallistujaksi lähettämällä sähköposti aluesuunnittelija Päivi Suuniitulle, paivi.suuniittu(a)hengitysliitto.fi. Saat kutsulinkin ja Skype for Business –verkkosovelluksen käyttöohjeen sähköpostiisi.

Organisation for Respiratory Health in social media

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC