Languages

Päivitä tietosi sosiaaliturvasta

Mihin apuun, tukeen ja korvauksiin minulla on oikeus, kun sairastan hengityssairautta? Miten pääsen kuntoutukseen? Miltä luukulta haen vammaisen pysäköintilupaa?

Vastaukset näihin ja muihin visaisiin kysymyksiin saat verkkoluennolla tiistaina 3.4. kello 18. Aiheeseen johdattaa Hengitysliiton sosiaali- ja terveyspoliittinen asiantuntija Sari Mäki.

Osallistuaksesi tarvitset tietokoneen, jossa on äänilaite, nettiyhteyden ja sähköpostiosoitteen. Ilmoittaudu lähettämällä yhteystietosi osoitteeseen paivi.suuniittu(a)hengitysliitto.fi. Saat sähköpostitse linkin, jolla pääset osallistumaan. Tervetuloa kuulolle!

Sosiaali- ja terveyspoliittinen asiantuntija Sari Mäki

Organisation for Respiratory Health in social media

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC