Languages

Tarjoamme Mopsin käyttäjille MediYoga-verkkokurssin ilmaiseksi

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsi on otettu innostuneesti vastaan. Sen on ladannut omaan älypuhelimeensa jo lähes 800 jäsentä. Nyt tarjoamme uutena jäsenetuna kaikille Mopsin käyttäjille Tuija Rantamaan ohjaaman MediYoga-verkkointensiivikurssin. Verkkointensiivikurssi sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Löydät kurssin Mopsista Jäsenedut -välilehdeltä.

Jos sinulla ei vielä ole Mopsia, voit ladata sen älypuhelimesi sovelluskaupasta hakusanalla "Hengitysliiton jäsenpalvelu". Tarkemmat ohjeet Mopsin lataamiseen löydät Mopsin esittelysivulta.

Jos et onnistunut asentamaan Mopsia tai jos sinulla on ongelmia sen käyttämisessä, voit olla yhteydessä projektitiedottaja Sampsa Stormbomiin. Sampsan tavoitat Hengitysliiton puhelinvaihteen kautta 020 757 5000.

Organisation for Respiratory Health in social media

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC