Languages

Osallistu & tee #tuoksutON-lupaus

Tue hengitysterveyttä tekemällä #tuoksutONlupaus ja osallistu keskusteluun verkossa.

Tee #TuoksutONlupaus

Kannustamme lähtemään liikkeelle pienin valinnoin. Niillä voi olla suuret seuraukset.

Valitse itsellesi sopiva #tuoksutONlupaus:

1. Nautin itselleni mieluisista tuoksuista ja annan tilaa ympärillä oleville luonnon tuoksuille.
  2. Kiinnitän huomiota käyttämiini keinotekoisiin tuoksuihin ja niiden yhteismäärään.
  3. Valitsen kulutustavaroissa useammin tuoksuttoman vaihtoehdon.
  4. En tupakoi.
  5. Suosin palveluntuottajia, jotka sitoutuvat keinotekoisten tuoksujen vähentämiseen.
  6. Jaan viestiä #tuoksutON #suosikkituoksu #tuoksutONlupaus

Osallistu keskusteluun ja kerro #suosikkituoksu'si

Keräämme suomalaisten näkemyksiä omista suosikeistaan sosiaalisessa mediassa (@hengitysliitto facebook, twitter, instagram) tunnisteella #suosikkituoksu.

Kannustamme keskustelemaan ja vaihtamaan näkemyksiä tuoksuista ja tuoksuttomuudesta. Tarjoamme omat kanavamme alustaksi jakaa vinkkejä tuotteista ja palveluista, jotka sopivat myös tuoksuille herkistyneille. Seuraa & osallistu keskusteluun sosiaalisessa mediassa.

Lataa tee #tuoksutON lupaus miniesite:

Lataa tee tuoksuton lupaus miniesite

Organisation for Respiratory Health in social media

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC