Languages

tuoksutON-kampanja

#tuoksutON-kampanja kannustaa pohtimaan omaa tuoksujen käyttöä

Tuoksut vaikuttavat jokaiseen meistä. Ne ihastuttavat ja vihastuttavat sekä herättävät paljon mielleyhtymiä ja muistoja. Hengitysliiton #tuoksutON-kampanjassa tuodaan esille sekä tuoksut että tuoksuttomuus myönteisenä ihmiselämään kuuluvana osana.

Rohkaisemme miettimään omaa suhdetta erilaisiin tuoksuihin ja niiden käyttöön. Kun tiedostaa kuinka paljon erilaisia tuoksuja käyttää päivän mittaan ja minkälainen vaikutus niillä voi olla muihin ihmisiin, on helpompi muuttaa tottumuksiaan.

Kannustamme myös miettimään, millaisia valintoja tekemällä voi vähentää omaa tuoksukuormaa. Samalla lisää hengitysterveyttä ja elämänlaatua.

Lataa tältä sivulta itsellesi mieluisin kampanjajulisteen verkkoversio.  Painettuja julisteita voi tilata opastilauslomakkeella. Julisteita voi hyödyntää keskustelun herättäjinä myös julkisissa tiloissa, jos se tilojen omistajille sopii. Julisteet ovat A4-kokoisia lukuun ottamatta väkijoukko -julistetta, joka on A2-kokoinen.

tuoksutON juliste korvapuusti tuoksutON juliste kulttuuri ​tuoksutON juliste meri tuoksutON juliste metsä tuoksutON juliste nurmikko tuoksutON juliste pyykki tuoksuton juliste julkiset tilat

Hyödynnä myös #tuoksutON-leima, jonka voit liittää esimerkiksi tapahtumakutsuun tai tapahtumajulisteeseen. Lataa omaan tarkoitukseesi parhaiten sopiva verkkoversio alla olevista vaihtoehdoista.

Lataa tuoksuton leima mustatuoksuton leima punainentuoksuton leima valkoinen

Painokelpoiset versiot voit ladata näistä linkeistä:

#tuoksutON-leima musta (.eps)
#tuoksutON-leima punainen (.eps)
#tuoksutON-leima valkoinen (.eps)

Organisation for Respiratory Health in social media

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC