Languages

Elämä kantaa - kokemustarinoita hyvinvoinnin lähteiltä

Elämä on yhtä ylä- ja alamäkeä, tuumaa Eeva-Liisa Peltonen. Nainen on kamppaillut vakavien sairauksien kanssa puolet vuosistaan, mutta se ei ole estänyt häntä elämästä.

Kokemustoimija Eeva-Liisa Peltonen tuo voimatarinansa yhdistysten tapahtumiin.

Vauhdikas nainen reissaa, rakastaa live-keikkoja ja ahkeroi oppilaitoksissa simulaationäyttelijänä sekä kokemustoimijana Hengitysliiton riveissä.

Mikä antaa voimaa ja tahtoa taistella, kun elämä viskoo esteitä tielle? Tule kuuntelemaan Eeva-Liisan selviytymistarina ja keskustelemaan arkisista voimanlähteistä!

Elämä kantaa –ilta järjestetään:

• Raahessa Kreivinajassa keskiviikkona 5.9. kello 18
  • Kemikammarissa poristaan tiistaina 11.9. kello 13.30
  • MeänTalolla Torniossa tiistaina 18.9. kello 18
  • Pellon kunnantalolla torstaina 20.9. kello 18

Organisation for Respiratory Health in social media

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC