Languages

Tankkaa vertaisvoimaa tarinoista verkossa

Kun syksy saa ja vaakasuora tuuli käy luihin ja ytimiin, hyvät tarinat lämmittävät. Liity sähköiseen tarinapiiriin kotisohvaltasi!

Luonto tekee hyvää ruumiille ja sielulle.

Kokemustoimija Pirkko Moisio löytää iloa ja energiaa luonnosta. Taitavana valokuvaajana tuntemamme Pirkko kutsuu meidät virtuaalisille metsäpoluille kanssaan tiistaina 25.9. kello 18. Tule kuulolle ja keskustelemaan!

Eeva-Liisa Peltosen Elämä kantaa –esitys on verkkotarinavuorossa tiistaina 16.10. kello 18.

Keuhkoahtauma ja minä – vertaisuus voi auttaa on otsikkona kokemustoimija Ari Koivusen verkkotarinalla tiistaina 13.11. kello 18. Vertaistoiminnan moniottelija pohjustaa omalla esityksellään oivallisesti samalla viikolla vietettävää maailman keuhkoahtaumapäivää.

Ilmoittaudu mukaan tarinailtoihin sähköpostitse osoitteella paivi.suuniittu(a)hengitysliitto.fi. Saat osallistumislinkin tarinatalkoisiin aina esityspäivän aamuna.

Organisation for Respiratory Health in social media

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC