Languages

Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

Siirrymme jälleen talviaikaan sunnuntaina 27.10.2019. Tämän vuoden Lisäaikaa liikunnalle -kampanjan teemana on: Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

Perinteinen Hengitysliiton ja Apteekkariliiton Lisäaikaa liikunnalle -kampanja täyttää jo 20 vuotta! Kannustamme hengityssairaita, heidän läheisiään ja hengitysterveydestään kiinnostuneita ihmisiä käyttämään talviajan tuoma lisätunti liikuntaan ja omasta terveydestä huolehtimiseen.

Kampanja starttaa tänä vuonna jo 1.10. Lokakuun ajan voi kerätä itselleen liikkeellelähtöpisteitä ja 31 pistettä kerättyään voi osallistua matkalahjakortin arvontaan. Lähtöpisteensä ja yhteystietonsa voi ilmoittaa tälle sivulle lokakuun alusta alkaen.

Kampanja huipentuu kellonsiirtoviikonloppuun 26.- 27.10., jolloin Hengitysliitto ja Apteekkariliitto kannustavat paikallisia hengitysyhdistyksiä ja apteekkeja järjestämään muiden yhteistyökumppaneiden kanssa liikunnallisen tapahtuman tai tempauksen. Kannustamme Puistogolfin pelaamiseen (sisätiloissa), yhteisen kävely- tai sauvakävelylenkin tai esimerkiksi yhteisen keppijumpan järjestämiseen. Tulemalla tapahtumaan, osallistuja saa lähtöpisteitä omaan korttiinsa.

Tulostettava lähtöpistekortti

Tärkeintä on lähteminen pyöräily lähtopistekortti

Lomake Lisäaikaa liikunnalle -tapahtuman ilmoittamiseen

Organisation for Respiratory Health in social media