Languages

Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

Lokakuussa siirrytään talviaikaan. Käytä kellojensiirron tuoma ylimääräinen tunti liikuntaan!

Hengitysliiton ja Apteekkariliiton ja Liikkuva Aikuinen -ohjelman kampanja kannustaa hengityssairaita, heidän läheisiään ja hengitysterveydestään kiinnostuneita ihmisiä käyttämään talviajan tuoma lisätunti liikuntaan ja omasta terveydestä huolehtimiseen.

Tärkeintä on lähteminen – vähintään kerran päivässä!

LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen   LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen    LÄHTÖPISTEKORTTI KERÄÄ LÄHTÖPISTEITÄ –  JA VOITA LIIKUNNALLINEN PALKINTO! Voit osallistua arvontaan, kun olet kerännyt 30 lähtöpistettä marraskuun aikana. Osallistu arvontaan 12.12. mennessä osoitteessa: hengitysliitto.fi/ tarkeintaonlahteminen

Klikkaa haluamaasi lähtöpistekorttia ja tulosta se itsellesi!

Linkki lähtöpistekortti-arvontaan aukeaa lokakuun aikana tälle sivulle.

Tärkeintä on lähteminen -tapahtumien tiedot ilmoitetaan viikolla 42.