Languages

Kokous- ym. tilat ja vuokrataloyhtiöt

Tarvitsetko auditoriota tai kokoustilaa?

Kiinteistö Oy Oltermannintie 8

Hengitysliiton keskustoimisto sijaitsee Kiinteistö Oy Oltermannintie 8:ssa, josta on mahdollista vuokrata tiloja kokous- ja yrityskäyttöön. Tarvitsetko tapahtumaasi lämminhenkistä 86 hengen auditoriota, koulutustilaa tai liikuntatiloja? Kokoustilojen vuokrauksesta vastaa MySauna Oy. Varaa kokoustila suoraan varausjärjestelmästä tai ota yhteyttä: myynti@mysauna.fi.

Jos tarvitset liikuntatiloja, ota yhteyttä irmeli.behm@hengitysliitto.fi. Tarkemmat tiedot Oltermannikeskuksen sivuilla.

Vuokrataloyhtiöt

Hengitysliitto omistaa osuuksia vuoktataloyhtiöistä Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa ja Tuusulassa. Isännöintitoimistot hoitavat yhtiöiden isännöinnin paikkakuntakohtaisesti.

Organisation for Respiratory Health in social media

Kuulumisia hengitysyhdistyksistä: Parkanon Seudun Hengitysyhdistyksen tapahtumissa on aina maittavat tarjoilut.
    "Kaikki paikalliset taitavat tuntea meidät", aktiivit kertovat.

Mikä on #Parkano'n salaisuus?
    Lue: https://bit.ly/2z8yOXN
    #vapaaehtoistyö
    #hengitysliitto

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC