Hengitysliiton koronailta: Mihin kaikkeen koronavirus vaikuttaa?

Ajankohta:
09.11.2020 -
18:00 to 19:00
Paikka:

Suora livestriimi

Järjestäjä:
Hengitysliitto ry
Vastuuhenkilö:
Hanna-Leena Kärkkäinen, puhelin 050 561 8390
Kuvaus:

Mihin kaikkeen koronavirus vaikuttaa? Minkälainen on sairastamisen ja toipumisen kirjo? Keuhkosairauksien ja allergologian erikoislääkäri, LT, Jere Reijula alustaa ja vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin.

Lisätietoja:

Pääset mukaan klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä: https://hengitysliitto.videosync.fi/koronailta-091120

Tässä tilaisuudessa kannattaa olla kuulolla, sillä tapahtumasta ei tehdä tallennetta.

Luennoitsijalle voit kirjoittaa kysymyksiä etukäteen (2.11. mennessä) tämän lomakkeen kautta: https://webropol.com/s/ennakkokysymyksia09112020

Luennon aikana on myös mahdollisuus kirjoittaa kysymyksiä viestiseinälle.

Webinaarin katsomiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja tai latauksia. Osallistua voit tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera selainta. Voit testata laitteistosi yhteensopivuuden, ja löydät apua yleisimpiin ongelmatilanteisiin tästä linkistä https://bit.ly/2Xbocof