Omaisten jaksaminen

Vastuuhenkilö:
Pirkko Moisio, p. 044 407 7054
Kuvaus:

Läheisen vakava sairastuminen tuo elämään haasteita ja arjen muutoksia, joita ei ole osattu etukäteen suunnitella. Tunteet vaihtelevat laidasta laitaan ja välillä tuntuu, ettei omaa aikaakaan enää ole. Voimavarat saattavat käydä vähiin. Jokaisen elämäntilanne on omanlaisensa, eivätkä kaikki kohtaa samoja huolia tai koe samoja tunteita. Tule kuulemaan miten ja miksi omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista kannattaa pitää huolta. Aiheesta puhumassa toimintaterapeutti ja seksuaalineuvoja Maaret Meriläinen.

Lisätietoja:

Pääset mukaan keskusteluun klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä: https://bit.ly/2PWv04u. Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen löytyy täältä: https://bit.ly/3dUezzy.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.