Pitkäaikaissairaan hoidon kulujen seuranta

Vastuuhenkilö:
Katri Nokela, p. 040 669 2096 ja Hanna-Leena Kärkkäinen, p. 050 561 8390
Kuvaus:

Vuoden alussa muun muassa lääkkeiden ja terveydenhuollon maksujen vuosiomavastuiden katot nollaantuvat. Uusi seurantavuosi alkaa. Mitä tällöin kannattaa huomioida? Mitä kuluja kannattaa kirjata muistiin? Lyhyessä tietoiskussa saat vinkkejä pitkäaikaissairauden hoidon kulujen seurantaan. Alustajana Hengitysliiton sosiaali- ja terveyspoliittinen asiantuntija Katri Nokela.

Lisätietoja:

Pääset mukaan keskusteluun klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä: https://bit.ly/3axzCYn. Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen löytyy täältä: https://bit.ly/3dUezzy.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.