Ammatiopisto Luovi

Ammattiopisto Luovi on valtakunnallisesti toimiva, Suomen suurin ammatillinen erityisoppilaitos.

Luovi tarjoaa erityistä tukea tarvitsevalle nuorelle ja aikuiselle väylän työhön ja hyvään elämään. Koulutustarjontaan kuuluvat valmentava koulutus ja ammatillinen tutkintokoulutus. Koulutuksen rahoitus tulee opetus- ja kulttuuriministeriöltä.

Luovi toimii yli 20 paikkakunnalla ja sen hallinnollinen keskus on Oulussa. Luovissa opiskelee vuosittain noin 1 800 opiskelijaa. Henkilöstöä on noin 700 asiantuntijaa. Koulutuksen lisäksi Luovi tarjoaa ammatillisen erityisopetuksen asiantuntijapalveluita.

Opetus- ja kulttuuriministeriö myönsi 30.10.2017 Luoville ammatillisen koulutuksen laatupalkinnon. Palkinnon perusteluina ovat olleet mm. aktiivinen laadunhallinnan kehittäminen jo monien vuosien ajan ja tavoitteellinen tiedolla johtaminen. Luovi-laatu tarkoittaa toiminnan erinomaista laatua kaikessa toiminnassa ja jokaisen luovilaisen työssä.

Lataa Luovin yleisesite: Unelma on hyvä alku

Ammattiopisto Luovi

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt