Kokous- ym. tilat ja vuokrataloyhtiöt

Tarvitsetko auditoriota tai kokoustilaa?

Kiinteistö Oy Oltermannintie 8

Hengitysliiton keskustoimisto sijaitsee Kiinteistö Oy Oltermannintie 8:ssa, josta on mahdollista vuokrata tiloja kokous- ja yrityskäyttöön. Jos tarvitset tapahtumaasi lämminhenkistä 80 hengen auditoriota, liikuntatiloja- tai toimistotilaa, ota yhteyttä: Irmeli Behm, p. 040 531 5128, irmeli.behm(a)hengitysliitto.fi. Kokoustarjoilut järjestää toimitalomme Amica-ravintola.

Vuokrataloyhtiöt

Hengitysliitto omistaa osuuksia vuoktataloyhtiöistä Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa ja Tuusulassa. Isännöintitoimistot hoitavat yhtiöiden isännöinnin paikkakuntakohtaisesti.

• Facebook : 2055522307809631

Kuntoutusverkosto KUVE on huolissaan kuntoutuksen tulevaisuudesta sote-uudistuksessa. Julkisuuteen on välittynyt viestejä siitä, että lääkinnällisen kuntoutuksen järjestämisvastuuta oltaisiin siirtämässä Kelalta maakuntiin ottamatta kaikilta osin huomioon kuntoutuskomitean mietinnössä esitettyjä asiantuntijanäkemyksiä.

• Facebook : 2055494467812415

Varhaislapsuuden kodin kosteusvaurio voi lisätä lapsen matala-asteista tulehdusta, mutta vaikutus ei näyttäisi olevan pysyvä, todetaan THL:n tutkimuksessa. Niin tai näin, kosteusvaurioille altistuminen on joka tapauksessa saatava loppumaan. Ja tähän on yksinkertainen resepti: rakennukset on korjattava kuntoon ja asukkailla on oltava mahdollisuus puhtaisiin väistötiloihin.

• Facebook : 2055380104490518

Hengitysliitto kerää varoja neuvoloille tarkoitettujen häkämittareiden hankkimiseksi. Mittareiden avulla voidaan seurata odottavien ja synnyttäneiden äitien ja vauvojen elimistön häkäpitoisuuksia. Näin kehitykselle haitalliset riskit voidaan havaita ja puuttua niihin jo ennakoon. Voit osallistua arpajaisiin verkossa: