Kokous- ym. tilat ja vuokrataloyhtiöt

Tarvitsetko auditoriota tai kokoustilaa?

Kiinteistö Oy Oltermannintie 8

Hengitysliiton keskustoimisto sijaitsee Kiinteistö Oy Oltermannintie 8:ssa, josta on mahdollista vuokrata tiloja kokous- ja yrityskäyttöön. Tarvitsetko tapahtumaasi lämminhenkistä 86 hengen auditoriota, koulutustilaa tai liikuntatiloja? Kokoustilojen vuokrauksesta vastaa MySauna Oy. Varaa kokoustila suoraan varausjärjestelmästä tai ota yhteyttä: myynti@mysauna.fi.

Jos tarvitset liikuntatiloja, ota yhteyttä irmeli.behm@hengitysliitto.fi. Tarkemmat tiedot Oltermannikeskuksen sivuilla.

Vuokrataloyhtiöt

Hengitysliitto omistaa osuuksia vuoktataloyhtiöistä Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa ja Tuusulassa. Isännöintitoimistot hoitavat yhtiöiden isännöinnin paikkakuntakohtaisesti.

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt