Kokous- ym. tilat ja vuokrataloyhtiöt

Tarvitsetko auditoriota tai kokoustilaa?

Kiinteistö Oy Oltermannintie 8

Hengitysliiton keskustoimisto sijaitsee Kiinteistö Oy Oltermannintie 8:ssa, josta on mahdollista vuokrata tiloja kokous- ja yrityskäyttöön. Tarvitsetko tapahtumaasi lämminhenkistä 86 hengen auditoriota, koulutustilaa tai liikuntatiloja? Kokoustilojen vuokrauksesta vastaa MySauna Oy. Varaa kokoustila suoraan varausjärjestelmästä tai ota yhteyttä: myynti@mysauna.fi.

Jos tarvitset liikuntatiloja, ota yhteyttä irmeli.behm@hengitysliitto.fi. Tarkemmat tiedot Oltermannikeskuksen sivuilla.

Vuokrataloyhtiöt

Hengitysliitto omistaa osuuksia vuoktataloyhtiöistä Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa ja Tuusulassa. Isännöintitoimistot hoitavat yhtiöiden isännöinnin paikkakuntakohtaisesti.

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.