Lääkitys

Tietoa lääkkeistä ja lääkkeiden annostelusta sekä vastaanottokäynnille valmistautumisesta.

Löydät tietoa eri lääkkeistä Terveyskirjastosta

Tutustu Apteekkariliiton videoihin lääkkeiden annostelusta

Videolla kerrotaan, kuinka apteekin henkilökunta auttaa sinua hengitettävien lääkkeiden käytössä.

Astman ja keuhkoahtauman (obstruktiivisten keuhkosairauksien) lääkehoito perustuu yleensä sisäänhengitettävään lääkitykseen, joka muodostuu hoitavasta ja avaavasta lääkkeestä. Käytössä voi olla myös erilaisia suun kautta otettavia lääkkeitä.

Lääkärikäynti tulossa?

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.