Hengitysliiton jäsenpalvelu Mopsi

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelussa kulkevat aina mukanasi valtakunnalliset ja paikalliset jäsenedut, oman yhdistyksesi ja liiton tapahtumat. Jäsenpalvelussa voit myös lukea liiton uutiset, päivittää jäsentietojasi ja lähettää terveisiä liitolle. Kaikki liiton tarjoamat neuvontapuhelimet ovat myös aina kätesi ulottuvilla.

Hengitysliiton jäsenpalvelu toimii Android 5 tai uudemmissa versioissa sekä iOS 9 tai uudemmissa versioissa. Android-käyttöjärjestelmä on muun muassa Samsung-, Huawei-, LG- ja uusimmissa Nokia-puhelimissa, iOS-käyttöjärjestelmä Applen puhelimissa. Vanhempiin versioihin sekä Windows-puhelimiin (Lumia- ja vanhat Nokia-puhelimet) voit kuitenkin ladata jäsenpalvelun selainversion, joka tarjoaa täsmälleen samat sisällöt ja palvelut kuin sovellusversiokin. Käytännössä voit siis käyttää mobiilijäsenpalvelua, oli kädessäsi sitten vähän vanhempi tai uudempi älypuhelin.

Lataa Hengitysliiton jäsenpalvelu älypuhelimeesi

Ohje Android-käyttöjärjestelmille Jos sinulla on Android-puhelin, lataa mobiilijäsenpalvelu GooglePlay-sovelluskaupasta hakusanalla "Hengitysliiton jäsenpalvelu".

Ohje iOS-käyttöjärjestelmille Jos sinulla on Apple-puhelin, lataa mobiilijäsenpalvelu App Storesta hakusanalla "Hengitysliiton jäsenpalvelu".

Ohje vanhoille käyttöjärjestelmille ja Windows-käyttöjärjestelmillle Jos sinulla on vanhempi puhelin, Nokia tai Lumia, tai vanha käyttöjärjestelmä pääset mobiilisovellukseen lähettämällä tekstiviestin "HL JÄSEN" numeroon 16323.

Tuliko tenkkapoo? Tarvitsetko apua Mopsin lataamisessa?

Mobiilipalvelu

Projektitiedottaja Sampsa Stormbom auttaa sinua Mopsin
käyttöönotossa  ja käyttämisessä maalis-huhtikuussa
tiistaisin klo 12-15. Sampsan tavoitat Hengitysliiton
puhelinvaihteen kautta 020 757 5000.