Tule mukaan, joukkoomme olet aina tervetullut!

Liittymällä paikallisen hengitysyhdistyksen tai valtakunnallisen yhdistyksen (Sisäilmasta sairastuneetSuomen CF-yhdistys) jäseneksi pääset osalliseksi yhdistyksen ja liiton tarjoamista palveluista, kuten erilaisista vertais- ja liikuntaryhmistä. Lisäksi pääset halutessasi vaikuttamaan hengitysterveyden kannalta tärkeisiin asioihin. Mukana on aktiivisia yhdistysihmisiä, liikkumiseen kaveria kaipaavia, leppoisasta yhdessäolosta pitäviä ja uutta tietoa janoavia ihan tavallisia suomalaisia. Jotkut osallistuvat toimintaan säännöllisesti, jotkut oman aikataulunsa mukaan silloin kun ehtivät.

Katso, mitä kaikkea jäsenenä voi saada: Jäsenedut.

Tutustu arjen toimintaan eri puolilla Suomea: www.hengitysyhdistys.fi.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu vaihtelee hieman yhdistyksittäin. Useimmissa yhdistyksissä se on 20-25 euroa vuodessa. Jäsenmaksut lapsille ja nuorille, sekä perheenjäsenille, ovat yleensä perusjäsenmaksua alhaisempia.

Kun liityt jäseneksi 1.10.2018 jälkeen, sinulta ei peritä kuluvan vuoden jäsenmaksua.

Täytä lomake vaikka heti:

Liity hengitysyhdistyksen jäseneksi
Jos sinulla ei ole pankkitunnuksia, voit liittyä seuraavasti:
  1. Tulosta liittymislomake.pdf tai
  2. Tilaa lomake kotiisi: jasenasiat(a)hengitysliitto.fi

Osallistu Pieni eleen vaalittomaan keräykseen. Keräys järjestetään maakuntavaalien suunniteltuna ajankohtana 17.-28.10., vaikka vaalit siirtyivätkin keväälle. Vaalittomalla keräyksellä Pieni ele muistuttaa, että lahjoittaminen onnistuu muutenkin kuin käteisenä keräyslippaaseen. https://bit.ly/2CTMxWw

Vertaisuuden voima on kuin tulitikun raapaisusta syntynyt pieni lepattava liekki, joka palautti toivoa elämään. Oivallus, ettei tarvitse selvitä kaikesta yksin, monet muutkin ovat kulkeneet samaa polkua aiemmin. Vertaistoiminta luo uskoa tulevaan, siihen, että tulevaisuus on kaikesta huolimatta olemassa jokaiselle. Vertaisuuden voima on kuin tulitikun raapaisusta syntynyt pieni lepattava liekki, joka palautti toivoa elämään. Hengitysliitto kiittää tämän kirjoituksen myötä kaikkia vertaistoimijoita ja toivottaa oikein hyvää kansainvälistä #vertaistuenpäivä'ä:: https://bit.ly/2yq48kQ

Hengitysliitto muistuttaa Asunnottomien yön alla, että sisäilmasta oireilu ja sairastaminen ovat asunnottomuuden riskitekijä. Sisäilmasta sairastavat asunnottomat ovat asunnottomuuden erityisryhmä, joka tunnistetaan vielä huonosti. Sisäilmasta oireilusta juurensa juontavaan asunnottomuuteen voidaan vaikuttaa tehokkaasti kuntatason ennaltaehkäisevillä ja auttavilla palveluilla.