Jäsenedut

Hengitysliiton valtakunnallisiin jäsenetuihin ovat oikeutettuja kaikki paikallisten hengitysyhdistysten jäsenet. Useat yhdistykset tarjoavat valtakunnallisten jäsenetujen lisäksi omia jäsenetujaan.

Anttolanhovi

Hotellimajoituksista ja ravintolan ruoka-annoksista (a la carte tai noutopöytäruokailu) 20 % alennus.

Alennus myönnetään normaaleista listahinnoista. Alennus ei ole voimassa jo alennetuille hinnoille ja/tai kampanjahinnoille. Majoitustarjous on voimassa, kun varaus tehdään sähköpostitse osoitteeseen sales@anttolanhovi.fi tai puhelimitse ja varausta tehtäessä mainitaan varauskoodi HELI. Alennusta ei voida myöntää varauksista, jotka on tehty kolmannen osapuolen varauskanavista kuten esimerkiksi booking.com tai hotels.com. Maksettaessa pyydämme esittämään jäsenkortin.

Varaukset ja tiedustelut:

Sopimushinnat ovat varattavissa suoraan hotellista. (ei varauskanavien kautta) p. 030 4575 200 tai sales@anttolanhovi.fi.

Instru Optiikka Oy

Instrumentarium

• Normaalihintaiset silmälasit: - 30 %.
  • Näöntarkastus: Optikon suorittama näöntarkastus ja silmälasimääräys veloituksetta. Näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjankuvaus 25 € (Instrumentarium).
  • Normaalihintaiset aurinkolasit:  - 15 %.
  • Normaalihintaiset piilolinssit: - 25 %.
  • Piilolinssitarkastus: Sovitus, vaihtosovitus ja jälkitarkastus veloituksetta.

Alennusprosentit eivät koske kulloinkin voimassa olevia myymälöiden kampanjoita. Tarjous on voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentarium ja Nissen myymälöissä. Lisätiedot: Susanna Hakala, 040 662 3636, susanna.hakala@instru.fi, Sami Nyholm, 040 183 7442, sami.nyholm@instru.fi.

Katso myös Instrumentariumin kumppanialennus hengitysyhdistysten jäsenille

Helenin sähkötarjous

Suomisähkö on kahden vuoden kiinteähintainen, määräaikainen sähkösopimus. Hinta sidotaan sopimuskauden ajaksi. Suomisähkö on 100% vesivoimalla tuotettua uusiutuvaa energiaa. Sähkötapaturmavakuutus koko perheelle sisältyy hintaan. Katso edullinen päivän hinta ja tee sähkötilaus tästä linkistä.

WellO2-hengitysharjoituslaite

Wello2 hengitysharjoituslaite

WellO2 vahvistaa ulos- ja sisäänhengitysvoimaa, avaa ja kosteuttaa ilmateitä ja auttaa poistamaan limaa. Laitteesta on hyötyä hengityssairaille, urheilijoille, äänityöläisille ja ikääntyville.

Hengitysliiton jäsenetuna saat 15 %:n alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta. Tilaamalla 10 kpl WellO2-laitteita kerralla, saat yhden laitteen ilmaiseksi.

Hyödynnä jäsenetusi ja hanki laite Hapella Oy:n verkkokaupasta. Jäsenetu koodin saat Marja Meltiltä p. 040 755 5126 marja.meltti(a)hengitysliitto.fi. Syötä saamasi koodi verkkokaupassa Kupongit-kenttään. Verkkokauppa löytyy osoitteesta www.shop.wello2.com

Lisätiedot: www.wello2.com

Holiday Club

HolidayClub

Holiday Club on jo kolmen vuosikymmenen ajan toiminut kylpylähotellipalvelujen, viikko-osakkeiden tai loma-asuntojen vuokrauksen ja niihin liittyvien aktiviteettientuottajana. Kaikkiaan kohteista on 31 Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa.

Hengitysliiton jäsenetuna tarjotaan vähintään 15 prosentin alennus päivän hinnasta. Hinta vaihtelee sen mukaan, onko kysymyksessä viikonloppu, joka on parasta sesonkiaikaa vai alkuviikon päivät, jolloin palvelu hinnoitellaan edullisemmin.

Tarjous koskee Suomen Holiday Club –kylpylähotelleja ja -loma-asuntoja sekä Villas- ja Chalets-huoneistoja. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Tee ja maksa majoitusvarauksesi Holiday Clubin verkkokaupan kautta, osoitteessa www.holidayclub.fi. Käytä varauksesi yhteydessä koodia: HENGITYS15 (alennuksen saat vain koodilla).

Hotelli Lasaretti, Oulu

Lasaretinsaari

Muistathan hyödyntää Lasaretin tarjoamat alennukset jäsenille ja järjestötoiminnalle. Alennusta majoituksesta ja ruokailuista, juhlista sekä kokouksista. Lisätietoja myyntipalvelusta, puh. 020 757 4701 tai www.lasaretti.com.

Hengitys-lehden vuosikerta

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Hengitys-lehti tarjoaa lukijalleen mielenkiintoisia henkilökuvauksia ja muita ajankohtaisia artikkeleita. Lehteä postitetaan yksi kappale taloutta kohti, vaikka taloudessa olisi useampia jäseniä.

Tallink Silja Oy

Tallink Silja

Hengitysliiton jäsenenä sinulla on oikeus liittyä suoraan Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasjärjestelmän Silver tasolle, jonka etuihin kuuluvat normaalihintaisten tuotteiden alennukset. Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kantaasiakkuuden eduista löydät osoitteesta www.clubone.fi. Voit liittyä Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen. Käytä liittyessäsi Hengitysliiton sopimusetunumeroa 13024.

Lisäksi tarjoamme