Jäsentietojen päivitys

Voit päivittää jäsentietosi oman paikallisyhdistyksen tai Hengitysliiton jäsenpalvelun kautta. Mobiilipalvelu "Mopsissa" voit tarkastella ja päivittää jäsentietojasi lähes reaaliajassa.

Jäsenrekisterimme päivittyy Postin osoitepalvelun kautta. Jos muutat, sinun ei tarvitse erikseen tehdä päivitystä jäsentietoihisi. Poikkeuksena henkilöt, jotka ovat tehneet Postille tietojensa luovutuskiellon.

Voit tarkistaa jäsentietosi jäsenpalvelu "Mopsin" kautta vuonna, jos olet ladannut sen älypuhelimeesi tai tablettiisi.

Kysy lisää:

Jäsenasiainhoitaja Marja Meltti, jasenasiat(a)hengitysliitto.fi

Voit kysyä myös oman yhdistyksesi jäsenasiainhoitajalta.

• Facebook : 2055522307809631

Kuntoutusverkosto KUVE on huolissaan kuntoutuksen tulevaisuudesta sote-uudistuksessa. Julkisuuteen on välittynyt viestejä siitä, että lääkinnällisen kuntoutuksen järjestämisvastuuta oltaisiin siirtämässä Kelalta maakuntiin ottamatta kaikilta osin huomioon kuntoutuskomitean mietinnössä esitettyjä asiantuntijanäkemyksiä.

• Facebook : 2055494467812415

Varhaislapsuuden kodin kosteusvaurio voi lisätä lapsen matala-asteista tulehdusta, mutta vaikutus ei näyttäisi olevan pysyvä, todetaan THL:n tutkimuksessa. Niin tai näin, kosteusvaurioille altistuminen on joka tapauksessa saatava loppumaan. Ja tähän on yksinkertainen resepti: rakennukset on korjattava kuntoon ja asukkailla on oltava mahdollisuus puhtaisiin väistötiloihin.

• Facebook : 2055380104490518

Hengitysliitto kerää varoja neuvoloille tarkoitettujen häkämittareiden hankkimiseksi. Mittareiden avulla voidaan seurata odottavien ja synnyttäneiden äitien ja vauvojen elimistön häkäpitoisuuksia. Näin kehitykselle haitalliset riskit voidaan havaita ja puuttua niihin jo ennakoon. Voit osallistua arpajaisiin verkossa: