Elisa Tomperi

Elisa Tomperi on valmistunut kokemustoimijaksi 2017.

Motto

Life is like a roadtrip, enjoy each day and don’t carry too much baggage. Liike on lääke.

Aihepiiri

Olen matkustamista ja liikuntaa rakastava nuori nainen, jonka elämään haasteita ovat tuoneet mm. astma, bronkiektasiatauti sekä lisämunuaiskuoren vajaatoiminta. Ammatinvaihto on tullut sairauksien vuoksi ajankohtaiseksi.
Liike on lääke ja vastoinkäymiset tehty voitettaviksi.

Palvelut

Luennointi esim. oppilaitoksissa, koulutustilaisuuksissa, vertaisryhmissä,..

Ammattitausta ja osaaminen

Koulunkäyntiavustaja ja lähihoitaja. Opiskelen merkonomiksi.

Paikallinen yhdistys ja keikkailualue

Oulun seudun Hengitysyhdistys. Pohjois-Suomi ja Lappi.

Kokemus

Näyttöluento Oulun Kumppanuuskeskuksella

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt

Hengitysliitto lahjoittaa vuonna 2019 noin 70 häkämittaria 6 paikkakunnan äitiysneuvoloihin ympäri Suomea. Häkämittarien avulla kannustetaan savuttomuuteen ja tuetaan raskausaikana vanhempia nikotiinituotteiden käytön lopettamiseen. Viime viikolla lahjoituksia tehtiin muun muassa Sallan ja Kemijärven neuvoloihin. Kuvissa terveydenhoitajat Tarja Ojanen, Riitta Vartioniemi-Iso-Heiko ja Maria Lyytikäinen Kemijärveltä sekä terveydenhoitaja Miia Kivelä Sallasta. Lue lisää https://bit.ly/2WNJ7La

Tule kokeilemaan puistogolfia Jyväskylän kirkkopuistoon. Pelit ovat käynnissä tänään ja huomenna Hengitysliiton Kirkkopäivien pisteellä.

#kirkkopäivät #liikunta #puistogolf #urheilu