Marjatta Rintala

Valmistunut kokemustoimijaksi Hengitysliiton ensimmäiseltä kurssilta vuonna 2015.

Marjatta Rintala - Kokemustoimija

sähköposti: marjatta.rintala@ippnet.fi

Motto

Elämä voittaa

Aihepiiri

Tuberkuloosi,  oman selviytymistarinan kerronta.

Palvelut

Tuberkuloosista parantunut, tuon  Hengitysliiton juuret esille, vertaistuki

Ammattitausta ja osaaminen

Maatalousyrittäjä, eläkeläinen, Hengitysliiton koulutukset, järjestötyö, elämänkokemus.

Paikallisyhdistys ja keikka-alue

Parkanon Seudun Hengitysyhdistys, lähialueet.

Kokemus

Olen keikkailut Hengitysliiton lomajaksoilla, seurakuntien ja kaupungin tilaisuuksissa, sekä  lähialueen vammais – ja hengitysyhdistyksissä.

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt