Teuvo Moilanen

Teuvo Moilanen on valmistunut kokemusasiantuntijaksi vuonna 2014. esiintyy myös Skypen välityksellä.

Kokemustoimija Teuvo Moilanen

kokemustoimija@hengitysliitto.fi

Motto:

Ratkaisukeskeisesti yhdessä kohti riittävän puhdasta arkea.

Aihepiiri:

Sisäilmasairaus, homeallergia, sisäilmaongelmat, sisäilmaongelma työyhteisössä, hometalo, sisäilmasairaan ratkaisut arjessa, ratkaisut töissä, etätyö, homeeton koti, vertaistukiryhmän toiminta, ratkaisukeskeisyys.

Palvelut:

Luennointi, sisäilmatapahtuman järjestäminen, vertaistukiryhmä, kokemusasiantuntijuuden hyödyntäminen monialaisissa asiantuntijaryhmissä.

Ammattitausta ja osaaminen:

Koulutuskokemus, pedagoginen pätevyys, esiintymiskokemus, julkaistuja artikkeleita eli tekstin tuotto ja ilmaisutaito.

Paikallisyhdistys ja keikkailualue:

Tampereen hengitysyhdistys, 100 km säde Tamreelta tai 90 min junamatka. Mahdollisuus myös Skype-luentoihin.

Kokemus:

Toiminut vuosien ajan Tampereen hengitysyhdistyksen sisäilmasta sairaiden vertaisryhmän ohjaajana. Lukuisia kokemuspuheenvuoroja, mm. Tampereen järjestöpäivässä.

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt

Hengitysliitto lahjoittaa vuonna 2019 noin 70 häkämittaria 6 paikkakunnan äitiysneuvoloihin ympäri Suomea. Häkämittarien avulla kannustetaan savuttomuuteen ja tuetaan raskausaikana vanhempia nikotiinituotteiden käytön lopettamiseen. Viime viikolla lahjoituksia tehtiin muun muassa Sallan ja Kemijärven neuvoloihin. Kuvissa terveydenhoitajat Tarja Ojanen, Riitta Vartioniemi-Iso-Heiko ja Maria Lyytikäinen Kemijärveltä sekä terveydenhoitaja Miia Kivelä Sallasta. Lue lisää https://bit.ly/2WNJ7La

Tule kokeilemaan puistogolfia Jyväskylän kirkkopuistoon. Pelit ovat käynnissä tänään ja huomenna Hengitysliiton Kirkkopäivien pisteellä.

#kirkkopäivät #liikunta #puistogolf #urheilu