Julkaisut & tarinat

Tilaa ja lataa Hengitysliiton oppaita ja muita julkaisuja.

Täältä löydät Hengitysliiton julkaisut sekä pdf-muodossa että tilattavissa olevina painettuina versioina. Pieni osa painetuista julkaisuista on maksullisia. Kappalehinta on ilmoitettu opastilauslomakkeessa kunkin oppaan kohdalla. Täällä voit lukea myös Hengitys-lehden verkkoversion. Klikkaa vasemmalla olevia linkkejä ja lue lisää.

Täältä löydät myös Hengitysliiton jäsenten ja kokemustoimijoiden tarinat.

Haluatko jakaa oman tarinasi?

Jokaisen elämänpolku on erityinen, mutta saamme voimaa muiden kanssakulkijoiden kokemuksista. Haluaisitko sinä jakaa itsellesi merkityksellisen tarinan hengitysterveyden ylläpidosta, hyvää tekevästä liikkumisesta, hengityssairaudesta tai uudesta savuttomasta elämästä ilman nikotiinituotteita?

Hengitysliitto julkaisee tarinoita mm. Hengitys-lehdessä, uutiskirjeissä ja verkossa. Tarina voi olla asiajuttu, henkilökuva, video tms. Lisäksi liiton kautta etsitään jatkuvasti haastateltavia erilaisiin sanoma- ja aikakauslehtiin, radioon ja televisioon.

Jos kiinnostut, ota yhteyttä viestintään tiedotus@hengitysliitto.fi ja kerro halukkuudestasi jakaa oma tarina. Mietitään yhdessä, milloin ja miten sen voisi tehdä.

Ps. Lokakuussa 2017 etsimme henkilöä, joka haluaisi kertoa oman tarinansa tupakoinnin lopettamisesta valtakunnallisen aikakauslehden tiiviissä henkilöjutussa.