Facebook- ja muut keskusteluryhmät

Tänne on koottu Facebookista ja verkosta löytyviä hengityssairaille ja sisäilmasta sairastuneille tarkoitettuja vertaisryhmiä ja keskustelupalstoja.

Jos tiedät jonkin aktiivisen ja asiallisen vertaisryhmän tai keskustelupalstan, kerro siitä meille tiedotus(a)hengitysliitto.fi.

Hengitysliitto ei vastaa Stumppi.fi:tä lukuun ottamatta tänne koottujen palstojen sisällöstä eikä moderoinnista.

Harvinaiset hengityssairaudet

ABPA - Allerginen bronkopulmonaalinen aspergilloosi (Facebook)

BPD-lasten vanhemmat (Facebook)

Bronkiektasia vertaistuki (Facebook)

Keuhkosarkoidoosi ja yleissarkoidoosit - vertaistukiryhmä (Facebook)

Team CF Finland - kystinen fibroosi (Facebook)

Keuhkoahtaumatauti

COPD Suomi (Facebook)

Sisäilmasta ja homeesta sairastuneet

HOME sweet HOME -sisäilmatietoa ja vertaistukea (Facebook)

Kuopion seudun homealtistuneet ja sisäilmasta sairastuneet (Facebook)

Pk-seudun sisäilmasairaat (Facebook)

Sisäilmasta sairastuneet ry:n keskustelu (Facebook)

Vihaiset äidit – keskusteluryhmä – Koulujen päiväkotien sisäilma-asioista kiinnostuneille vanhemmille ja lapsen läheisille (Facebook)

Tupakoinnin lopettaminen

Stumppi-keskustelupalsta

Uniapneaa sairastavat

Uniapneaklubi (Kuopio) (Facebook)

Uniapneetikot (Facebook)

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt