Kokemustoimijat esittäytyvät verkossa

Ketä kokemustoimijat ovat ja mitä mielenkiintoista he tekevät? Mitä iloa ja hyötyä kokemustoimijoista voi olla yhdistyksille?

Nainen kuulokkeet päässä läppärillä

Tule kuulolle ja keskustelemaan verkkotapaamiseen torstaina 21.2. kello 18. Omista keikkakokemuksistaan kertovat kokemustoimijat Ari Koivunen, Kirsi Repo ja Pirkko Moisio. Kokemustoimijakoulutusta koskeviin kysymyksiin vastaa järjestöasiantuntija Päivi Suuniittu.

Maaliskuussa starttaa uusi koulutusryhmä kokemustoimijoiksi mieliville. Jos harkitset hakemista, tule ihmeessä kuulolle ja jututtamaan aktiivisia kokemustoimijoita!

Kokonaisen kokemustarinan saat kuullaksesi jo tiistaina 19.2. kello 18. Silloin kokemustoimija Irma Saari kertoo tarinansa Elämää astman kanssa.

Ilmoittaudu osallistujaksi verkkoiltoihin lähettämällä sähköposti Päiville osoitteeseen paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi. Tarvitset osallistuaksesi läppärin tai muun älylaitteen, jossa on nettiyhteys, äänilaite ja mikrofoni sekä toimivan sähköpostiosoitteen.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.