Verkkovertaisryhmät

Verkkovertaisryhmät astmaa ja bronkiektasiaa sairastaville käynnistyvät.

Nainen kuulokkeet päässä läppärillä

Syksyllä 2018 käynnistyneen verkkovertaisohjaajakoulutuksen tuloksena käynnistyy tuota pikaa kaksi uutta vertaisryhmää. Verkossa kokoontuva ryhmä bronkiektasiaa sairastaville starttaa tiistaina 19.2. kello 18. Työikäisten astmaa sairastavien verkkoryhmän ensimmäinen istunto on maanantaina 4.3. kello 19. Myös keuhkoahtaumaa sairastavien keskiviikkoisin kello 17 kokoontuva vertaisryhmä toivottaa vielä muutaman uuden keskustelijan tervetulleeksi mukaan.

Kaikki ryhmät kokoontuvat omien suunnitelmiensa mukaan noin kerran kuukaudessa. Kaikkiin ryhmiin voi ilmoittautua sähköpostitse osoitteella verkkovertaisryhma@hengitysliitto.fi. Vertaisohjaaja ottaa sitten yhteyttä ja kutsuu mukaan tapaamiseen.

Jos haluat kysyä jotakin verkkovertaistoiminnasta, järjestöasiantuntija Päivi Suuniittu vastaa. Osoite on paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.