Pohjoisen yhdistysväki tuulettuu syksyllä Kuusamossa

Nyt se on varmaa: yhdistysväen Tuuletusviikonloppu järjestetään 27.-29.9. Kuusamon Tropiikissa.

Sauvakävelyryhmä
Tuuletusviikonlopussa aamut alkavat liikunnalla. Porukkalenkki oli näin suosittu vaihtoehto aamuseitsemältä syksyn 2016 Tuuletuksessa.

Tervetuloa oppimaan uutta, vaikuttamaan ja virkistymään sekä tankkaamaan hyväntuulista vertaisvoimaa!

Täysihoitopaketti perjantain päivällisestä sunnuntailounaaseen maksaa 180 euroa. Jokaisesta hallituksesta kaksi jäsentä tai enintään 30 koko alueelta 50 eurolla mukaan (per nenä).

Ohjelman ja lisätietoa saat pian sähköpostiisi. Jos haluat heti kysyä jotakin, laita viesti osoitteella paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.