Uusia tuulia Länsi-Lapissa ja Napapiirillä

Puistojumppa

Hengitä ja hengästy -puistoliikuntaillat käynnistyvät Kemissä

Länsi-Lapin Hengitysyhdistys tarjoaa 23.5. alkaen aina heinäkuun loppuun asti viikoittain kaikille avointa Hengitä ja hengästy -puistoliikuntaa Ruutinpuistossa Kemissä. Luvassa on joka torstai-ilta puolitoista tuntia joogaa, jumppaa, rentoutusta, kevyitä pallopelejä, hengitysharjoituksia ja muuta hyvinvointia vahvistavaa kaiken kuntoisille. Illat ohjaa liikunnan monitoiminainen, meille medijoogakurssista tuttu Tuija Rantamaa.

Lisätiedot yhdistyksen verkkosivuilta www.hengitysyhdistys.fi/lansilappi.

Uniapneaa sairastavien vertaisryhmä starttasi Rovaniemellä

Napapiirin Hengitysyhdistys käynnisti maaliskuussa uuden vertaisryhmän uniapneaa sairastaville. Ryhmää ohjaa Maija-Liisa Auraneva. Ryhmän toinen kokoontuminen järjestetään torstaina 25.4. kello 18 yhdistyksen toimistolla, Pekankatu 8 B 15.

Mukava porukka toivottaa uudetkin keskustelijat tervetulleiksi!

Napapiirin yhdistys kutsuu toimintatyöpajoihin

Napapiirin yhdistys aloittaa toukokuussa toimintapajakiertueen suuren alueensa eri kulmille. Pajojen tarkoitus on koota hengitysyhdistyksen teemoista ja toiminnasta kiinnostuneet ihmiset ideoimaan uutta tekemistä paikkakunnille. Toiveissa on löytää ideoiden lisäksi myös toteuttajia uusille ajatuksille. Pajoissa yhteisvoimin askaroidut suunnitelmat siirtyvät hallituksen työpöydälle ensi vuoden toimintasuunnitelman eväiksi.

Tervetuloa mukaan! Ensimmäinen voimavaralähtöinen toimintapaja järjestetään 7.5. Kemissä. Kiertue jatkuu syksyllä ja 10.-12.9. pajat ahkeroivat Sodankylässä, Kittilässä ja Rovaniemellä. Lisätietoa yhdistyksen verkkosivuilla www.hengitysyhdistys.fi/napapiiri.