Elämä kantaa - kokemustarinoita hyvinvoinnin lähteiltä

Elämä on yhtä ylä- ja alamäkeä, tuumaa Eeva-Liisa Peltonen. Nainen on kamppaillut vakavien sairauksien kanssa puolet vuosistaan, mutta se ei ole estänyt häntä elämästä.

Kokemustoimija Eeva-Liisa Peltonen tuo voimatarinansa yhdistysten tapahtumiin.

Vauhdikas nainen reissaa, rakastaa live-keikkoja ja ahkeroi oppilaitoksissa simulaationäyttelijänä sekä kokemustoimijana Hengitysliiton riveissä.

Mikä antaa voimaa ja tahtoa taistella, kun elämä viskoo esteitä tielle? Tule kuuntelemaan Eeva-Liisan selviytymistarina ja keskustelemaan arkisista voimanlähteistä!

Elämä kantaa –ilta järjestetään:

• Raahessa Kreivinajassa keskiviikkona 5.9. kello 18
  • Kemikammarissa poristaan tiistaina 11.9. kello 13.30
  • MeänTalolla Torniossa tiistaina 18.9. kello 18
  • Pellon kunnantalolla torstaina 20.9. kello 18

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt