Elämä kantaa - kokemustarinoita hyvinvoinnin lähteiltä

Elämä on yhtä ylä- ja alamäkeä, tuumaa Eeva-Liisa Peltonen. Nainen on kamppaillut vakavien sairauksien kanssa puolet vuosistaan, mutta se ei ole estänyt häntä elämästä.

Kokemustoimija Eeva-Liisa Peltonen tuo voimatarinansa yhdistysten tapahtumiin.

Vauhdikas nainen reissaa, rakastaa live-keikkoja ja ahkeroi oppilaitoksissa simulaationäyttelijänä sekä kokemustoimijana Hengitysliiton riveissä.

Mikä antaa voimaa ja tahtoa taistella, kun elämä viskoo esteitä tielle? Tule kuuntelemaan Eeva-Liisan selviytymistarina ja keskustelemaan arkisista voimanlähteistä!

Elämä kantaa –ilta järjestetään:

• Raahessa Kreivinajassa keskiviikkona 5.9. kello 18
  • Kemikammarissa poristaan tiistaina 11.9. kello 13.30
  • MeänTalolla Torniossa tiistaina 18.9. kello 18
  • Pellon kunnantalolla torstaina 20.9. kello 18

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.