Helpotusta hengitysongelmiin - lääkkeettömästi

WellO2 on keuhkojen kuntosali, joka parantaa hengityshyvinvointia. Laite yhdistää uudella ja patentoidulla tavalla vastusteisen hengittämisen ja höyryhengittämisen, jotka ovat tutkittuja ja pitkään käytössä olleita menetelmiä.

Laiteessa on säädettävä sekä ulos- että sisäänhengitysvastus, joten hengityselimistö joutuu todella töihin. Vastusteinen hengitys avaa hengitysteitä ja näin lämmin höyry pääsee vaikuttamaan ilmateissä. Laitteen käyttö vahvistaa hengityslihaksia, lisää ilmanvirtausta, opettaa tehokkaampaa hengitystekniikkaa ja vähentää limaisuutta ja ilmateiden ärsytystä. Kokonaisvaikutuksena on tehokkaampi hengittäminen ja parempi jaksaminen arjen haasteissa

WellO2-laitetta on myyty Suomessa noin 10 000 kappaletta ja se on auttanut monia huonosta hengittämisestä kärsiviä. Lue lisää käyttäjäkokemuksista.

Hengitysliiton jäsenetuna saat 15 %:n alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta (239 €) 203,15 € + lähetys 4,90 €.  Verkkokaupassa HELI2017 kirjoitetaan ostoslistasi alla olevaan sarakkeeseen. Alennus aktivoituu ostoskorissa. Huom! Verkkokaupasta voit ostaa myös osamaksulla tai puhelintilauksena asiakaspalvelumme kautta puh: 010 5837 966.