Helpotusta hengitysongelmiin - lääkkeettömästi

WellO2 on keuhkojen kuntosali, joka parantaa hengityshyvinvointia. Laite yhdistää uudella ja patentoidulla tavalla vastusteisen hengittämisen ja höyryhengittämisen, jotka ovat tutkittuja ja pitkään käytössä olleita menetelmiä.

Laiteessa on säädettävä sekä ulos- että sisäänhengitysvastus, joten hengityselimistö joutuu todella töihin. Vastusteinen hengitys avaa hengitysteitä ja näin lämmin höyry pääsee vaikuttamaan ilmateissä. Laitteen käyttö vahvistaa hengityslihaksia, lisää ilmanvirtausta, opettaa tehokkaampaa hengitystekniikkaa ja vähentää limaisuutta ja ilmateiden ärsytystä. Kokonaisvaikutuksena on tehokkaampi hengittäminen ja parempi jaksaminen arjen haasteissa

WellO2-laitetta on myyty Suomessa noin 10 000 kappaletta ja se on auttanut monia huonosta hengittämisestä kärsiviä. Lue lisää käyttäjäkokemuksista.

Hengitysliiton jäsenetuna saat 15 %:n alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta (239 €) 203,15 € + lähetys 4,90 €.  Verkkokaupassa HELI2017 kirjoitetaan ostoslistasi alla olevaan sarakkeeseen. Alennus aktivoituu ostoskorissa. Huom! Verkkokaupasta voit ostaa myös osamaksulla tai puhelintilauksena asiakaspalvelumme kautta puh: 010 5837 966.

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt

Hengitysliitto lahjoittaa vuonna 2019 noin 70 häkämittaria 6 paikkakunnan äitiysneuvoloihin ympäri Suomea. Häkämittarien avulla kannustetaan savuttomuuteen ja tuetaan raskausaikana vanhempia nikotiinituotteiden käytön lopettamiseen. Viime viikolla lahjoituksia tehtiin muun muassa Sallan ja Kemijärven neuvoloihin. Kuvissa terveydenhoitajat Tarja Ojanen, Riitta Vartioniemi-Iso-Heiko ja Maria Lyytikäinen Kemijärveltä sekä terveydenhoitaja Miia Kivelä Sallasta. Lue lisää https://bit.ly/2WNJ7La

Tule kokeilemaan puistogolfia Jyväskylän kirkkopuistoon. Pelit ovat käynnissä tänään ja huomenna Hengitysliiton Kirkkopäivien pisteellä.

#kirkkopäivät #liikunta #puistogolf #urheilu