Helpotusta hengitysongelmiin - lääkkeettömästi

WellO2 on keuhkojen kuntosali, joka parantaa hengityshyvinvointia. Laite yhdistää uudella ja patentoidulla tavalla vastusteisen hengittämisen ja höyryhengittämisen, jotka ovat tutkittuja ja pitkään käytössä olleita menetelmiä.

Laiteessa on säädettävä sekä ulos- että sisäänhengitysvastus, joten hengityselimistö joutuu todella töihin. Vastusteinen hengitys avaa hengitysteitä ja näin lämmin höyry pääsee vaikuttamaan ilmateissä. Laitteen käyttö vahvistaa hengityslihaksia, lisää ilmanvirtausta, opettaa tehokkaampaa hengitystekniikkaa ja vähentää limaisuutta ja ilmateiden ärsytystä. Kokonaisvaikutuksena on tehokkaampi hengittäminen ja parempi jaksaminen arjen haasteissa

WellO2-laitetta on myyty Suomessa noin 10 000 kappaletta ja se on auttanut monia huonosta hengittämisestä kärsiviä. Lue lisää käyttäjäkokemuksista.

Hengitysliiton jäsenetuna saat 15 %:n alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta (239 €) 203,15 € + lähetys 4,90 €.  Verkkokaupassa HELI2017 kirjoitetaan ostoslistasi alla olevaan sarakkeeseen. Alennus aktivoituu ostoskorissa. Huom! Verkkokaupasta voit ostaa myös osamaksulla tai puhelintilauksena asiakaspalvelumme kautta puh: 010 5837 966.

"Samalla kun olen jakanut tarinaani muille, olen käsitellyt omaa sairauttani", Hengitysliiton vertaistoiminnassa mukana oleva Ari kertoo uudessa podcastissa.

Vertaiset ovat oman sairauskokemuksensa asiantuntijoita. "En ole terveydenhuollon ammattilainen, mutta minä voin jakaa arjen vinkkejä muille. Ei ole varmaa, toimivatko minun vinkkini, mutta niistä saattaa aueta uusia näkökulmia", Ari sanoo.

Helena kertoo: "Hengitysliiton vertaistoiminnan avulla sain tietää, että jossakin on joku toinen ihminen, jolla on samanlainen elämäntilanne."

Kuuntele YouTubesta Arin ja Helenan keskustelu: https://bit.ly/2RSU1xJ. Voit kuunnella podcastin eli äänitiedoston millä tahansa laitteella, jossa on internetyhteys.

Kuuntele samalla aikaisemmat 3 podcastia, jotka kertovat vertaiskokemuksesta naisen näkökulmasta. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita. Lue lisää vertaistoiminnasta:

"Minä olen sitkiä ihiminen."Pitkäaikaissairaus on opettanut paitsi sitkeyttä, myös armollisuutta itseä kohtaan, Elisa kertoo Hengitysliiton podcastissa.

Hengitysliiton 3-osainen kuuntelusarja kertoo naisen elämästä sairauden kanssa:
    Miten kehon muutokset vaikuttavat naiseuteen? Muuttaako sairaus vahvemmaksi? Mikä auttaa vaikeina hetkinä, kun happi meinaa loppua?

Hengitysliiton Minä, nainen -kuuntelusarjassa eli podcastissa kolmikymppiset Elisa ja Pirkko keskustelevat 64-vuotiaan Eevan kanssa naisen elämästä pitkäaikaissairauden kanssa. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita.

Kuuntele kaikki 3 podcastia Hengitysliiton YouTube-kanavalla: https://bit.ly/2Lv1KAR
    Podcastit ovat äänitiedostoja, joita voi kuunnella millä tahansa älylaitteella.