Kokeile MediYogaa verkossa

Haluatko kokeilla uudenlaista joogaa kotonasi? Tänä keväänä se onnistuu! Hengitysliiton pohjoiset verkkoaktiivit tarjoavat hengitysyhdistysten jäsenille kuuden viikon intensiivikurssin MediYogaa.

Kurssi striimataan verkossa, joten voit osallistua missä tahansa. Harjoitukset eivät ole fyysisesti raskaita ja jokainen tekee ne omaa oloaan kuunnellen. Myös istuen harjoittelu onnistuu.

MediYoga-harjoitukset ohjaa Tuija Rantamaa. Kurssiin sisältyy kaksi harjoitusta viikoittain. Harjoituskerrat ovat tunnin mittaisia ja alkavat maanantaisin ja perjantaisin kello 11. Kurssi alkaa maanantaina 12.3.

Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköposti osoitteeseen pirkko.moisio(a)hengitysyhdistys.fi. Saat paluupostissa toimintaohjeen. MediYogan kevätkurssi on tarkoitettu vain hengitysyhdistysten jäsenille. Osallistuminen on maksutonta.

MediYoga-ohjaaja Tuija Rantamaa (KUVA: Pirkko Moisio)

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt

Hengitysliitto lahjoittaa vuonna 2019 noin 70 häkämittaria 6 paikkakunnan äitiysneuvoloihin ympäri Suomea. Häkämittarien avulla kannustetaan savuttomuuteen ja tuetaan raskausaikana vanhempia nikotiinituotteiden käytön lopettamiseen. Viime viikolla lahjoituksia tehtiin muun muassa Sallan ja Kemijärven neuvoloihin. Kuvissa terveydenhoitajat Tarja Ojanen, Riitta Vartioniemi-Iso-Heiko ja Maria Lyytikäinen Kemijärveltä sekä terveydenhoitaja Miia Kivelä Sallasta. Lue lisää https://bit.ly/2WNJ7La

Tule kokeilemaan puistogolfia Jyväskylän kirkkopuistoon. Pelit ovat käynnissä tänään ja huomenna Hengitysliiton Kirkkopäivien pisteellä.

#kirkkopäivät #liikunta #puistogolf #urheilu