Verkkoryhmä etsii yhdessä hyvän mielen eväitä

Talven hämärät päivät ovat otollista aikaa keskustella elämästä. Mitä tärkeää olen oppinut elämän varrella? Miten voisin säilöä ilon eväitä pahan päivän varalle? Miten hallita harmitusta, kun se tahtoo ottaa ylivallan elämässä?

Tervetuloa vahvistamaan hyvän mielen muskeleita vertaisten kanssa verkossa! Ryhmä käynnistyy 24.1. kello 13 ja kokoontuu kahden viikon välein huhtikuun loppuun asti. Ryhmää ohjaa aluesuunnittelija Päivi Suuniittu.

Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, jossa on kamera, nettiyhteyden, toimivan sähköpostiosoitteen ja kuulokkeet. Tavallisissa läppäreissä kamera on vakiovarusteena. Testataan yhteys ennen ensimmäistä tapaamiskertaa. Tekniikkaa ei tarvitse pelätä!

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse osoitteella paivi.suuniittu(a)hengitysliitto.fi.

• Facebook : 2139755382719656

Tänä vuonna emme pääse valitettavasti osallistumaan Helsinki Pride -tapahtumaan, mutta toivotamme viime vuoden tapahtumasta otetulla kuvalla kaikille hyvää suvaitsevuuden viikkoa ja kuukautta!

Harvinainen Maraton on Suomessa ensimmäinen liikunnallinen tapahtuma, joka järjestetään harvinaista keuhkosairautta sairastaville, keuhkonsiirron saaneille, heidän läheisilleen ja muille asiasta kiinnostuneille.

Vielä ehdit osallistumaan tapahtumaan ilmoittautumalla 29.6. mennessä!

Osallistuminen osoitteessa: https://bit.ly/2KdCuiU

Hengitysliiton keskustoimisto jää kesätauolle heinäkuun ajaksi. Liiton Facebook päivystää taas 17.7.2018 eteenpäin. Yksityisviesteihin ei kuitenkaan voida heti vastata, sillä suurin osa asiantuntijoista palaa työn äärelle vasta 6.8.2018. Hyvää kesää!

Yksi elämä järjestää SuomiAreenassa yhdessä Lääkäriliiton, Doctagonin ja CGI:n kanssa Terveydenhuollon hyvät ja huonot uutiset, johon sisältyy kolme terveydenhuoltoon liittyvää debaattia. Keskusteiluissa käsitellään muun muassa terveydenhuollon robotiikkaa ja sotea. Liity kuulolle 18.7 klo 13-14!

Onko sinulla heinänuha tai allergiasta johtuvia hengitystieoireita? Toimittaja etsii kauttamme haastateltavaa kertomaan arjen kokemuksistaan aikakauslehteen. Kuva otetaan, mutta haastattelu onnistuu tarvittaessa myös puhelimitse. Laita yhteystietosi yksityisviestillä niin välitämme ne eteenpäin toimittajalle!