Verkkoryhmä etsii yhdessä hyvän mielen eväitä

Talven hämärät päivät ovat otollista aikaa keskustella elämästä. Mitä tärkeää olen oppinut elämän varrella? Miten voisin säilöä ilon eväitä pahan päivän varalle? Miten hallita harmitusta, kun se tahtoo ottaa ylivallan elämässä?

Tervetuloa vahvistamaan hyvän mielen muskeleita vertaisten kanssa verkossa! Ryhmä käynnistyy 24.1. kello 13 ja kokoontuu kahden viikon välein huhtikuun loppuun asti. Ryhmää ohjaa aluesuunnittelija Päivi Suuniittu.

Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, jossa on kamera, nettiyhteyden, toimivan sähköpostiosoitteen ja kuulokkeet. Tavallisissa läppäreissä kamera on vakiovarusteena. Testataan yhteys ennen ensimmäistä tapaamiskertaa. Tekniikkaa ei tarvitse pelätä!

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse osoitteella paivi.suuniittu(a)hengitysliitto.fi.

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.