Wellon Joulutarjous

Hengitysliitolla ja Hapella Oy:llä on yhteistyösopimus, jonka avulla hengitysyhdistyksen jäsen saa Hapellan kehittämästä WellO2 hengitysharjoituslaitteesta 15 % jäsenedun hankkiessaan laitteen Hapellan verkkokaupasta shop.wello2.com. Jäsen saa edun syöttämällä koodin tilauksen yhteydessä. Koodin saa Hengitysliitosta Marja Meltiltä, marja.meltti(a)hengitysliitto.fi, p. 040 755 5126.

Koska kaikilla ei ole mahdollisuutta tehdä hankintaa verkkokaupasta, paikallisyhdistys voi auttaa  jäseniään laitteen hankinnassa tekemällä tilauksen tarvittaessa suoraan sähköpostilla asiakaspalvelu(a)wello2.com.

YLIMÄÄRÄINEN JOULUETU

Hapella tarjoaa 15 % alennuksen lisäksi Jouluun saakka ylimääräisen edun:

Kokoamalla yhteisen vähintään 10 laitteen tilauksen Hapella myöntää yhden Wello2-laitteen veloituksetta mukaan joko arvottavaksi tai teemalla ”maksa 10, saat 11”. Hapella madaltaa kynnystä siten, että mikäli yhdistys ei saa kasaan 10 kpl kertaerää, niin 20.12.2017 mennessä kaikki saman yhdistyksen tilaukset lasketaan yhteen, ja ne oikeuttavat yllä mainittuun etuun eli jokaista 10 laitteen yhteismäärää vastaan 1 laite veloituksetta. Laskut voidaan toimittaa jokaiselle tilaajalle erikseen, ja toimitus joko yhtenä lähetyksenä tai jokaiselle jäsenelle erikseen postin kautta.

HINTATIEDOT

WellO2 laite + erillinen nenämaski + mentolirasia (20 kpl) yhteishinta 239 €–15 % = 203,15 €
toimituskulu 4,90/ lähetys (sama hinta määrästä riippumatta).

Lisätietoa Wellosta

"Samalla kun olen jakanut tarinaani muille, olen käsitellyt omaa sairauttani", Hengitysliiton vertaistoiminnassa mukana oleva Ari kertoo uudessa podcastissa.

Vertaiset ovat oman sairauskokemuksensa asiantuntijoita. "En ole terveydenhuollon ammattilainen, mutta minä voin jakaa arjen vinkkejä muille. Ei ole varmaa, toimivatko minun vinkkini, mutta niistä saattaa aueta uusia näkökulmia", Ari sanoo.

Helena kertoo: "Hengitysliiton vertaistoiminnan avulla sain tietää, että jossakin on joku toinen ihminen, jolla on samanlainen elämäntilanne."

Kuuntele YouTubesta Arin ja Helenan keskustelu: https://bit.ly/2RSU1xJ. Voit kuunnella podcastin eli äänitiedoston millä tahansa laitteella, jossa on internetyhteys.

Kuuntele samalla aikaisemmat 3 podcastia, jotka kertovat vertaiskokemuksesta naisen näkökulmasta. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita. Lue lisää vertaistoiminnasta:

"Minä olen sitkiä ihiminen."Pitkäaikaissairaus on opettanut paitsi sitkeyttä, myös armollisuutta itseä kohtaan, Elisa kertoo Hengitysliiton podcastissa.

Hengitysliiton 3-osainen kuuntelusarja kertoo naisen elämästä sairauden kanssa:
    Miten kehon muutokset vaikuttavat naiseuteen? Muuttaako sairaus vahvemmaksi? Mikä auttaa vaikeina hetkinä, kun happi meinaa loppua?

Hengitysliiton Minä, nainen -kuuntelusarjassa eli podcastissa kolmikymppiset Elisa ja Pirkko keskustelevat 64-vuotiaan Eevan kanssa naisen elämästä pitkäaikaissairauden kanssa. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita.

Kuuntele kaikki 3 podcastia Hengitysliiton YouTube-kanavalla: https://bit.ly/2Lv1KAR
    Podcastit ovat äänitiedostoja, joita voi kuunnella millä tahansa älylaitteella.