Hengitysliitto ja Luovi mukana Suomi-Areenassa

Hengitysliitto nostaa Suomen yhdessä suurimmassa kesätapahtumassa esille hengitysterveyden ylläpitämisen ja hengityssairaiden asiat. Ammattiopisto Luovi puolestaan nostaa esiin yhteistyökumppaneiden kanssa osatyökykyiset mahtavana mahdollisuutena.

Tule mukaan tai virittäydy verkossa liiton kanavien kautta tunnelmaan:

• ke 18.7. keskustelutilaisuus: Yksi elämä –hanke & yhteistyökumppanit
  • to 19.7. keskustelutilaisuus: Hengitysliitto & Luovi & yhteistyökumppanit

Kansalaistorilla asiantuntijat tavattavissa 19.-20.7.

Tarkempi ohjelma julkaistaan verkossa ennen juhannusta. Silloin löydät tarkemmat ajankohta- ja puhujatiedot Hengitysliiton tapahtumakalenterista.

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt