Hengitysliitto ja Luovi mukana Suomi-Areenassa

Hengitysliitto nostaa Suomen yhdessä suurimmassa kesätapahtumassa esille hengitysterveyden ylläpitämisen ja hengityssairaiden asiat. Ammattiopisto Luovi puolestaan nostaa esiin yhteistyökumppaneiden kanssa osatyökykyiset mahtavana mahdollisuutena.

Tule mukaan tai virittäydy verkossa liiton kanavien kautta tunnelmaan:

• ke 18.7. keskustelutilaisuus: Yksi elämä –hanke & yhteistyökumppanit
  • to 19.7. keskustelutilaisuus: Hengitysliitto & Luovi & yhteistyökumppanit

Kansalaistorilla asiantuntijat tavattavissa 19.-20.7.

Tarkempi ohjelma julkaistaan verkossa ennen juhannusta. Silloin löydät tarkemmat ajankohta- ja puhujatiedot Hengitysliiton tapahtumakalenterista.

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.