Pohjoisen yhdistysväki tuulettuu Katinkullassa

Tuuletusviikonloppu kutsuu jälleen hengitysyhdistysten luottamushenkilöt, vertaisaktiivit ja muun jäsenistön oppimaan uutta, virkistymään ja innostumaan hyvässä seurassa.

Tällä kertaa tuuletamme päätä ja keuhkoja Katinkullassa Sotkamossa. Viikonloppuun 28.-30.9. mahtuu liittovaaliasiaa ja muuta tärkeää ajankohtaista Hengitysliiton ja alueen suunnitelmista. Maakuntavaaleista ja muusta vaikuttamisesta keskustelemme myös.

Ohjelmassa on omat työpajansa puheenjohtajille, sihteereille, vertaisohjaajille ja verkko-osallistumisesta kiinnostuneille. Ihan kaikille on luvassa myös näyttelijä Heikki Törmin elämyksellinen luento mielen hyvinvoinnista ja sen vahvistamisesta. Kajaanin kaupunginteatterissa työskentelevän Heikin lisäksi tapaamme myös muuta kulttuuriväkeä. Elämänihmettelijä Leinikki Rönsy vierailee luonamme perjantai-iltana. Lauantain ja sunnuntain aloitamme Veikko Huovisen sinisillä ajatuksilla, jotka meille tulkitsee Ira Määränen.

Tervetuloa mukaan tapaamaan yhdistystuttuja ja tutustumaan uusiin! Ilmoittautumisaikaa on 14.9. asti. Aluetyöryhmän jäsenet sommittelevat yhteiskyytejä laajan alueemme eri kulmilta. Ohjelma hintatietoineen ja ilmoittautumislinkki löytyvät täältä