Sirkka-Liisan ja Kirsin Mainiot teot

Forssan Seudun Hengitysyhdistyksen puheenjohtaja Sirkka-Liisa Ilvonen ja sihteeri Kirsi Repo saivat Mainio teko -kunniamaininnat 3.5. Forssassa.

Sirkka-Liisan ja Kirsin ansiosta yhdistys on ollut kevään aikana esillä paikallisessa mediassa viisi kertaa eri aiheista:

Forssan lehti uutisoi matkahappirikastimen luovutustilaisuudesta 3.5. Forssan sairaalan keuhkosairauksien poliklinikalle ja Seutusanomat 2.5. Astmapäivästä. Medianäkyvyyden ja uuden uniapneavertaisryhmän myötä yhdistykseen on liittynyt aiempaa enemmän uusia jäseniä.

Sirkka-Liisa on Kanta-Hämeen Sairaanhoitopiirin valtuuston jäsen ja muutenkin aktiivinen kunnallisissa luottamustehtävissä.

Kirsi toimii kokemustoimijana ja ohjaa Kanta-Hämeen alueen harvinaisten vertaisryhmää. Forssan seudun hyvinvointikuntayhtymän asiakasraati työllistää Kirsiä seuraavat 2 vuotta. Hän on myös ilmoittautunut mukaan sote- ja maakuntauudistukseen liittyviin kokemustoimija-teemaryhmään ja yhdistys- ja järjestötoiminnan näkyvyyttä parantavaan teemaryhmään.