Tarjoamme Mopsin käyttäjille MediYoga-verkkokurssin ilmaiseksi

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsi on otettu innostuneesti vastaan. Sen on ladannut omaan älypuhelimeensa jo lähes 800 jäsentä. Nyt tarjoamme uutena jäsenetuna kaikille Mopsin käyttäjille Tuija Rantamaan ohjaaman MediYoga-verkkointensiivikurssin. Verkkointensiivikurssi sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Löydät kurssin Mopsista Jäsenedut -välilehdeltä.

Jos sinulla ei vielä ole Mopsia, voit ladata sen älypuhelimesi sovelluskaupasta hakusanalla "Hengitysliiton jäsenpalvelu". Tarkemmat ohjeet Mopsin lataamiseen löydät Mopsin esittelysivulta.

Jos et onnistunut asentamaan Mopsia tai jos sinulla on ongelmia sen käyttämisessä, voit olla yhteydessä projektitiedottaja Sampsa Stormbomiin. Sampsan tavoitat Hengitysliiton puhelinvaihteen kautta 020 757 5000.

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt

Hengitysliitto lahjoittaa vuonna 2019 noin 70 häkämittaria 6 paikkakunnan äitiysneuvoloihin ympäri Suomea. Häkämittarien avulla kannustetaan savuttomuuteen ja tuetaan raskausaikana vanhempia nikotiinituotteiden käytön lopettamiseen. Viime viikolla lahjoituksia tehtiin muun muassa Sallan ja Kemijärven neuvoloihin. Kuvissa terveydenhoitajat Tarja Ojanen, Riitta Vartioniemi-Iso-Heiko ja Maria Lyytikäinen Kemijärveltä sekä terveydenhoitaja Miia Kivelä Sallasta. Lue lisää https://bit.ly/2WNJ7La

Tule kokeilemaan puistogolfia Jyväskylän kirkkopuistoon. Pelit ovat käynnissä tänään ja huomenna Hengitysliiton Kirkkopäivien pisteellä.

#kirkkopäivät #liikunta #puistogolf #urheilu