Bronkiektasiaa, trakeobronkomalasiaa, primaarista siliaarista dyskinesiaa ja Kartagenerin oireyhtymää sairastavien ja heidän läheisiensä valtakunnallinen vertaistapaaminen

Ajankohta:
06.11.2020 - 10:00 - 07.11.2020 - 15:30
Paikka:

Orginal Sokos Hotel Ilves, Hatanpään valtatie 1, Tampere.

Järjestäjä:
Hengitysliitto ry
Vastuuhenkilö:
Marika Kiikala-Siuko
Viimeinen ilmoittautumispäivä:
21.10.2020
Kuvaus:

Tapahtuma on siirretty maaliskuulta 2020 koronapandemian vuoksi. Maaliskuun 2020 ilmoittautuneet ovat etusijalla ja vapautuneet paikat täytetään.

Vertaistapaaminen pitää sisällään asiantuntijoiden pitämiä keskusteluryhmiä, joiden tavoitteena on antaa tietoa mm. sairaudesta ja omahoidosta.

Ensisijalla vertaistapaamiseen ovat ne osallistujat, joilla diagnoosi on uusi tai ei ole aikaisemmin osallistunut valtakunnalliseen tapaamiseen. Tämän jälkeen osallistujat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Edellytetään osallistumista molempiin päiviin. Ilmoittautumisajan päätyttyä laitetaan ilmoittautuneille tietoa.

Omavastuuosuus on 75 €/henkilö/tapaaminen, joka pitää sisällään ohjelman, siihen merkityt ateriat ja majoittumisen 2 hh.

Peruutuksen voi tehdä Hengitysliiton harvinaistoiminnan suunnittelijalle sähköpostitse tai puhelimitse kulutta kaksi (2) viikkoa ennen tapaamista. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen, on se tehtävä puhelimitse.

Lisätietoja:

Marika Kiikala-Siuko, p. 050 539 3071 tai marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi