Harvinaista woimaa -liikuntatapahtuma

Viimeinen ilmoittautumispäivä:
3.02.2020
Kuvaus:

Harvinaista woimaa -hankkeen valtakunnallinen liikuntatapahtuma harvinaista hengityssairautta sairastaville.

Lisätietoja:

Ilmoittaudu viimeistään 3.2.2020 alla olevasta linkistä:
Huom! Jokaisen osallistujan on ilmoittauduttava erikseen linkin kautta.

Sairastatko harvinaista keuhkosairautta? Tervetuloa kuulemaan lihaskuntoharjoittelun tärkeydestä kaiken ikäisille ja kuntoisille sekä osallistumaan käytännön harjoitteluun. Tapahtuma on tarkoitettu harvinaista keuhkosairautta sairastaville ja heidän läheisilleen.

Hengitysliiton Harvinaista woimaa -tapahtumaan osallistuminen edellyttää osallistumista sekä luentoihin että käytännön harjoitteluihin. Otathan mukaan sisäliikuntaan soveltuvat vaatteet ja kengät!

Peruutusehdot: Peruutus on maksutonta 14.2.2020 asti. Mikäli peruutus tehdään tämän jälkeen tai ilmoittautunut jättää saapumatta tapahtumaan, Hengitysliitto perii 40 €. Mikäli peruutus johtuu terveydellisistä syistä, osallistumisen peruuttamisesta ei aiheudu kuluja. Peruutukset: linda-maria.rask(at)hengitysliitto.fi tai p. 044 407 7055

Hengitysliitto järjestää tapahtuman Savonlinnan kansanterveyssäätiön tuella. Yhteistyökumppanit: Hyve Tampere, Polar Electro, Gymstick.