Pelaa liikkuen - vinkkipäivä

Viimeinen ilmoittautumispäivä:
27.11.2020
Kuvaus:

Tule mukaan pelaamaan tuttuja lautapelejä liikunnallisina versioina. Iltapäivän aikana kokeilemme, millaista on toimia itse pelinappulana ja miten näitä pelejä voi toteuttaa yhdistysten tilaisuuksissa. Esimerkkejä liikunnallisista lautapeleistä ovat mm. Kimble, muistipeli ja ristinolla. Pelit on mahdollista toteuttaa sekä yhdistysten tavallisissa kokoontumistiloissa että ulkona. Koulutuksessa pelaamme sisätiloissa.
Tavoitteena on saada ideoita liikunnallisen toiminnan sisällyttämiseksi esim. yhdistysten jäsentilaisuuksiin. Pelien toteuttaminen ei vaadi erillistä liikuntatilaa tai -varustusta. Koulutukseen kannattaa varautua mukavilla vaatteilla pelihetkiä varten. Huom! Mikäli syksyllä ei koronan takia saa kokoontua, koulutus järjestetään webinaarina ulkona tai verkossa.

Lisätietoja:

Koulutus on tarkoitettu paikallisyhdistysten liikunnallisesta toiminnasta kiinnostuneille jäsenille ja liikunnan vertaisohjaajille.

Ilmoittautuminen 27.11. mennessä verkkolomakkeella: https://link.webropolsurveys.com/S/A85A458ECFCE9DF4

Pelaa liikkuen -vinkkipäivä
12.00 Tervetuloa, tutustuminen, käytännön asiat