Voimavarailta hengityssairautta sairastavien läheisille

Viimeinen ilmoittautumispäivä:
4.11.2020
Kuvaus:

Onnistumisen kokemukset arjessa ovat aiheena tässä hengityssairautta sairastavien läheisille tarkoitetussa keskusteluillassa. Keskustelua johdattaa ratkaisukeskeinen psykoterapeutti Inga Järvinen.
Mukaan mahtuu rajallinen joukko osallistujia. Ilmoittaudu osoitteella paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi. Ilmoita viestissä jäsennumerosi. Saat osallistumislinkin paluupostissa.

Määrittelemme läheisen laveasti. Osallistumaan ovat tervetulleita niin sairastavien puolisot ja lapset kuin ystävät, harrastuskaverit ja appivanhemmatkin.

Lisätietoja:

Pääset mukaan keskusteluihin klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä, jonka saat sähköpostitse. Ensimmäisellä Teams-osallistumiskerralla ohjelma asentaa laitteellesi pienen sovelluksen. Varaa siis hiukan aikaa kokoukseen liittymiselle ja yhteyden testaamiselle. Voit yhtä hyvin testata linkkiä vaikka heti. Kun liityt kokoukseen, osallistujanimeksi riittää etunimesi. Kirjallinen liittymisohje löytyy täältä