Hengitysliiton jäsenpalvelu Mopsi

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelussa kulkevat aina mukanasi valtakunnalliset ja paikalliset jäsenedut, oman yhdistyksesi ja liiton tapahtumat. Jäsenpalvelussa voit myös lukea liiton uutiset, päivittää jäsentietojasi ja lähettää terveisiä liitolle. Kaikki liiton tarjoamat neuvontapuhelimet ovat myös aina kätesi ulottuvilla.

Hengitysliiton jäsenpalvelu toimii Android 5 tai uudemmissa versioissa sekä iOS 9 tai uudemmissa versioissa. Android-käyttöjärjestelmä on muun muassa Samsung-, Huawei-, LG- ja uusimmissa Nokia-puhelimissa, iOS-käyttöjärjestelmä Applen puhelimissa. Vanhempiin versioihin sekä Windows-puhelimiin (Lumia- ja vanhat Nokia-puhelimet) voit kuitenkin ladata jäsenpalvelun selainversion, joka tarjoaa täsmälleen samat sisällöt ja palvelut kuin sovellusversiokin. Käytännössä voit siis käyttää mobiilijäsenpalvelua, oli kädessäsi sitten vähän vanhempi tai uudempi älypuhelin.

Lataa Hengitysliiton jäsenpalvelu älypuhelimeesi

Ohje Android-käyttöjärjestelmille Jos sinulla on Android-puhelin, lataa mobiilijäsenpalvelu GooglePlay-sovelluskaupasta hakusanalla "Hengitysliiton jäsenpalvelu".

Ohje iOS-käyttöjärjestelmille Jos sinulla on Apple-puhelin, lataa mobiilijäsenpalvelu App Storesta hakusanalla "Hengitysliiton jäsenpalvelu".

Ohje vanhoille käyttöjärjestelmille ja Windows-käyttöjärjestelmillle Jos sinulla on vanhempi puhelin, Nokia tai Lumia, tai vanha käyttöjärjestelmä pääset mobiilisovellukseen lähettämällä tekstiviestin "HL JÄSEN" numeroon 16323.

Tuliko tenkkapoo? Tarvitsetko apua Mopsin lataamisessa?

Mobiilipalvelu

Projektitiedottaja Sampsa Stormbom auttaa sinua Mopsin
käyttöönotossa ja käyttämisessä. Sampsan tavoitat numerosta 044 407 7049.

"Samalla kun olen jakanut tarinaani muille, olen käsitellyt omaa sairauttani", Hengitysliiton vertaistoiminnassa mukana oleva Ari kertoo uudessa podcastissa.

Vertaiset ovat oman sairauskokemuksensa asiantuntijoita. "En ole terveydenhuollon ammattilainen, mutta minä voin jakaa arjen vinkkejä muille. Ei ole varmaa, toimivatko minun vinkkini, mutta niistä saattaa aueta uusia näkökulmia", Ari sanoo.

Helena kertoo: "Hengitysliiton vertaistoiminnan avulla sain tietää, että jossakin on joku toinen ihminen, jolla on samanlainen elämäntilanne."

Kuuntele YouTubesta Arin ja Helenan keskustelu: https://bit.ly/2RSU1xJ. Voit kuunnella podcastin eli äänitiedoston millä tahansa laitteella, jossa on internetyhteys.

Kuuntele samalla aikaisemmat 3 podcastia, jotka kertovat vertaiskokemuksesta naisen näkökulmasta. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita. Lue lisää vertaistoiminnasta:

"Minä olen sitkiä ihiminen."Pitkäaikaissairaus on opettanut paitsi sitkeyttä, myös armollisuutta itseä kohtaan, Elisa kertoo Hengitysliiton podcastissa.

Hengitysliiton 3-osainen kuuntelusarja kertoo naisen elämästä sairauden kanssa:
    Miten kehon muutokset vaikuttavat naiseuteen? Muuttaako sairaus vahvemmaksi? Mikä auttaa vaikeina hetkinä, kun happi meinaa loppua?

Hengitysliiton Minä, nainen -kuuntelusarjassa eli podcastissa kolmikymppiset Elisa ja Pirkko keskustelevat 64-vuotiaan Eevan kanssa naisen elämästä pitkäaikaissairauden kanssa. Keskustelijat ovat Hengitysliiton kouluttamia kokemustoimijoita.

Kuuntele kaikki 3 podcastia Hengitysliiton YouTube-kanavalla: https://bit.ly/2Lv1KAR
    Podcastit ovat äänitiedostoja, joita voi kuunnella millä tahansa älylaitteella.