Auta meitä auttaamaan!

25.02.2019
Meiltä
Auta meitä auttamaan
Lahjoittamalla Hengitysliitolle olet mukana tukemassa tärkeää työtä hengitysterveyden edistämiseksi ja hengityssairaiden elämänlaadun parantamiseksi. Voit lahjoittaa kätevästi verkkopankin kautta tai MobilePaylla.

Lahjoitukset mahdollistavat laajan tiedon tuottamisen, vertaistoiminnan ja monipuolisen järjestötyön. Julkinen rahoitus on meille tärkeää, mutta se ei kata kaikkea toimintaa. Siksi keräämme varoja myös yksityishenkilöiltä. Sinun lahjoituksellasi on merkitystä.

Viestimme, oppaamme, lehtemme ja monet tapahtumat ovat vapaasti jokaisen suomalaisen hyödynnettävissä verkossa osoitteessa www.hengitysliitto.fi. Järjestötoimintamme auttaa sairastuneita ja heidän läheisiään ylläpitämään elämänlaatua, pitkäaikaissairaudesta huolimatta. Pystyt seuraamaan työtämme sekä verkon että sosiaalisen median kanavien kautta sekä osallistumalla tapahtumiimme.

Voit lahjoittaa kätevästi verkkopankin kautta osoitteessa lahjoitus.hengitysliitto.fi tai MobilePaylla lyhytnumeroon 56229.

Katso myös muut lahjoitustavat