Helpompi hengittää: Hengitysliitto mukana Helsinki Pridessa

28.06.2019
Meiltä
Helsinki pride
Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa meidän kaikkien on helpompi hengittää!

Hengitysliitto osallistuu Helsinki Prideen, Suomen suurimpaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen kulttuuri- ja ihmisoikeustapahtumaan.

Tule tapaamaan meitä Kaivopuistoon lauantaina 29.6.2019 kulkueen jälkeen, olemme paikalla klo 13–18.

Osallistu kuvakilpailuun Instagramissa ja Twitterissä ja voita leffaliput!

Ota selfie tai yhteiskuva Hengitysliiton ständillä Pride-puistojuhlassa, tägää @hengitysliitto ja jokin seuraavista:

#jottameidänkaikkienonhelpompihengittää
#tuoksutON
#tuoksutONlupaus
#hengitysterveys
Kerro samalla, mihin tuoksutON-lupaukseen voit sitoutua!

Kilpailu on voimassa lauantaina 29.6. klo 13−18 Twitterissä ja Instagramissa.

Kilpailu on tarkoitettu Suomessa asuville kuluttajille. Osallistuaksesi sinulla on oltava henkilökohtainen Twitter- tai Instagram-tili ja sähköpostiosoite.
8 parasta postausta palkitaan Finnkinon leffalipulla. Parhaista postauksista tehdään kuvakollaasi, joka julkaistaan Hengitysliiton viestintäkanavissa. Voittajien nimiä ei julkaista ja heihin otetaan yhteyttä yksityisviestillä Twitterin tai Instagramin kautta viikon 27 aikana. Sähköinen leffalippu on lunastettava 30 päivän sisällä sen saannista ja käytettävä vuoden 2019 loppuun mennessä. Palkinto on veroton.

Lue lisää #tuoksutON-lupauksesta