Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsi ladattu jo lähes 1800 kertaa

15.04.2019
Meiltä
Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu
Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa.

Mitä uutta Mopsissa?

Hengitysliitto on aloittanut ilmoitusten eli niin sanottujen push-viestien lähettämisen kaikille Mopsin käyttäjille. Saat älypuhelimesi näytölle muistutuksen esimerkiksi liiton tulevista verkkoluennoista ja muista ajankohtaisista tapahtumista.

Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan ohjaaman suositun MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Voit katsoa harjoitteet Mopsilla, milloin ja missä vain.

Parhaillaan käynnissä olevan sisäilmasta oireilevien ja sairastavien Lempeä liike -liikuntaryhmän treenitunnit tulevat jakeluun kaikille Mopsin käyttäjille heti kevään treenikauden jälkeen kesäkuussa.

Mitä muuta Mopsista löytyy?

Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi.

Mistä Mopsin saa?

Mopsin voi ladata iPhone puhelimeen AppStoresta hakusanalla ”Hengitysliitto”. Android-puhelimeen (esim. Huawei-, Samsung-, uudet Nokia-merkkiset puhelimet) löydät Mopsin GooglePlay-sovelluskaupasta samalla hakusanalla. Vanhoihin Nokia- ja Lumia-puhelimiin saat Mopsin lähettämällä tekstiviestin ”HL jäsen” numeroon 16323.

Katso tarkemmat ohjeet lataamiseen osoitteesta www.hengitysliitto.fi/jasenpalvelu.