Hengitysliitto ja Stumppi esillä Maailma kylässä -festivaalilla

25.05.2019
Meiltä
Maailma kylässä
Hengitysliitto ja Stumppi ovat esillä Maailma kylässä -festivaaleilla 25.5.–26.5.2019. Tervetuloa kysymään meiltä tupakoinnin lopettamisesta ja tutustumaan #tuoksutON-kampanjaamme.

Stumppi-neuvontapuhelin (puh. 0800 148 484) tarjoaa maksutonta tukea ja neuvontaa tupakoinnin lopettamisessa. Stumppi-neuvontapuhelimessa terveydenhuollon ammattilaiset päivystävät joka viikko maanantaisin ja tiistaisin klo 10−18 ja torstaisin klo 13−16. Verkkopalvelussa www.stumppi.fi löytyy tietoa, tukea ja toimintaa tupakoinnin lopettamisesta ja savuttomuudesta. Stumppi-keskustelupalstalla tsempataan toisia, jaetaan kokemuksia, rohkaistaan ja lohdutetaan tarpeen mukaan.

Hengitysliiton #tuoksutON-kampanja rohkaisee miettimään omaa suhdetta erilaisiin tuoksuihin ja niiden käyttöön. Kun tiedostaa kuinka paljon erilaisia tuoksuja käyttää päivän mittaan ja minkälainen vaikutus niillä voi olla muihin ihmisiin, on helpompi muuttaa tottumuksiaan. #tuoksutON-kampanja auttaa tekemään valintoja, joilla voi vähentää omaa tuoksukuormaa.