Julkaistu: 9.4.2020

Hengitysliitto julkaisi Hengityslehti korona-extran – lue lehti diginä

Hengitysliitto on julkaissut Hengityslehti korona-extran, joka on lähetetty kaikille jäsenille. Erikoisnumero on kaikkien saatavilla myös verkossa.

Hengitysliiton verkkosivut eivät edelleenkään tavoita kaikkia lukijoitamme. Hengityssairauksia sairastavat ovat koronaviruksen riskiryhmää, joten heidän ja heidän  läheistensä on syytä ottaa korona virukseen liittyvät asiat vakavasti. Hengitysyhdistysten jäsenistä 2/3 kuuluu riskiryhmään hengityssairautensa ja ikänsä puolesta. Siksi julkaisimme Hengityslehti korona-extran. Jokaisella on oikeus tietoon.

Lehdessä olevat asiat on julkaistu aiemmin myös verkossa. Verkkosivuille tiedot päivitetään heti, kun uutta, viranomaisten ja terveydenhoidon ammattilaisten vahvistamaa tietoa saadaan. Keräämme palautetta, joiden perusteella koostamme vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin koronaviruksesta. Tässä teemme tiiviistä yhteistyötä Filha ry:n keuhkosairauksien  erikoislääkäreiden kanssa.

Lue lehden verkkoversio