Julkaistu: 13.8.2020

Hengitysliitto mukana FOK FunRun -hyväntekeväisyysjuoksussa

Farmasian Oppimiskeskus järjestää yhteistyössä Hengitysliiton kanssa hyväntekeväisyysjuoksun Farmasian Päivien yhteydessä 3.10.

FOK FunRun potkaistaan käyntiin lauantaiaamuna 3.10. klo 7.00 Hengitysliiton järjestämällä jumpalla, joka lämmittää lenkkeilijöiden lihakset varsinaiseen juoksuun. Jumpan jälkeen on helppo lähteä 5 kilometrin leikkimieliselle lenkille juosten tai kävellen.

Osallistumismaksu (10 euroa) lahjoitetaan lyhentämättömänä hyväntekeväisyyskohteelle, jonka FunRun -osallistujat ja Farmasian Päivien osallistujat äänestävät.

– Kannustan kaikkia farmasian alan ammattilaisia pitämään huolta hengitysterveydestään ja osallistumaan hyväntekeväisyysjuoksuun, Hengitysliiton kummiurheilija Topi Raitanen sanoo.